poniedziałek, 21 marca 2011

2. Zakołanówki


Ostatnio oszalałam na ich punkcie ;) Mi najbardziej podobają się numer 1. Jeśli chodzi o zakolanówki trzeba je umiejętnie zestawić, żeby nie wyglądać kiczowata/zbyt wyzywająca/jak pani lekkich obyczajów. Można nosić je na kilka sposobów:
1. Do dłuższych sukienek (za kolano) zamiast niewygodnych rajstop, wtedy kolor, fason, przezroczystość może być dowolna, dobrana "pod sukienkę", buty również.
2. Do spodni 3/4 (jak wyżej).
3. Do sukienek nieco krótszych (przed kolano) wtedy najlepsze będą zakolanówki wełniane, lekko wyróżniające się kolorem, buty: krótkie trampki, oksfordki itp, nie pasuje to do każdej sukienki, nie radze próbować do "połyskliwych sukienek";
4. Do szortów przed kolano (jak wyżej)
5. Do spódniczek, będą pasowały do prostych, zwykłych spódniczek, bez połysku, udziwnień, wzorków, do tego kozaki (najlepiej w kontrastowym kolorze do zakolanówek), oksfordki, krótkie trampki. Do tego na górze gruby sweter lub zwykła biała koszulka z kominem, ale to tak na marginesie, po prostu taka stylizacja mi się podoba.
6. Do szortów (jak wyżej)

Nie radziłabym Wam zakładać do nich wysokich obcasów, one same w sobie wydają się dość seksowne, a w połączeniu z wysokimi obcasami mogę wyglądać wyzywającą. Zrezygnowałabym też z połysku i wielu dodatków, postawiłabym na subtelność jeśli chodzi o resztę stroju, zakolanówki dodadzą stylizacji pazur. ;]

A które z zakolanówek założyłybyście? Może macie jakieś pomysły na inne stylizacje? Piszcie w komentarzach ;)
PS Czekam na propozycje tematów ;)

4 komentarze:

  1. Sama sobie sprawiłam pudrowe, ale miałam ubrane tylko raz, bo ciężko je z czymś zestawić. Dzięki za pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Kupiłam w takim niewielkim sklepie z biżuterią u siebie w mieście, niestety niedawno go zamknęli, a czasem były tam naprawdę piękne kolczyki, chyba U-la-la się nazywał, ale to raczej nie jest żadna sieć. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję i licze na to samo:P

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jedne zakolanówki :) uwielbiam kiedy mają jakiś drobny dodatek!

    OdpowiedzUsuń