poniedziałek, 2 maja 2011

4. włosy

Nie był mnie przez 2 msc. Brakuje mi systematyczności, ale przynajmniej wróciłam.
Na początek parę "fryzurowych" inspiracji. 









Zdjęcia z blogów, fotoblogów i stron internetowych. Uwielbiam grzywki na takie jak na ostatnim zdjęciu.
Parę słów o pielęgnacji. 
Jeśli chodzi o mnie staram się dbać o swoje włosy. Strasznie się plączą, dlatego przez pewien czas używałam szamponu dla dzieci, ułatwiającego rozczesywanie. Teraz używam szampony do włosów zniszczonych i suchych+odżywki. Nie susze ani nie prostuje (często) włosów, choć się zdarza, nie więcej niż 2 razy w miesiącu, ale moje włosy są suche. Myłam je co 2 dni, mam zasugerowała, że może robię to za często, teraz myje co 3 dni, to w zupełności wystarcza, choć pod koniec dnia czasem wyglądają już lekko nieświeżo :/ Odżywka też robi swoje. Moje włosy są miękkie w dotyku, delikatne i łatwo się rozczesują. Ostatnio ścinałam w wakacje, sporo odrosły, ale końcówki zaczynają się rozdwajać, na razie nie chce ich ścinać, są lekko za ramiona, odrobinę krótsze niż na ostatnim zdjęciu. Czasem używam też maski. Natychmiastowo poprawia kondycję moich włosów ;). To na tyle.
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz